Zobacz wszystkie
  1. Jak mierzyć okno
  2. Na karcie danego produktu znajduje się instrukcja jak należy wykonać pomiar. Wartości należy podawać w mm.
  3. Jak mogę zapłacić za zamówiony produkt ?
  4. Zamówienie możesz opłacić na dwa sposoby. Za pomocą bezpiecznych przelewów internetowych obsługiwanych przez firmę DotPay Standardowym przelewem - pełne dane do przelewu są wysyłane na podany adres email oraz są widoczne w panelu klienta. Nie mam możliwości opłacenia zamówienia przy odbiorze.
  5. W jaki sposób otrzymam przesyłkę i ile ona kosztuje?
  6. Przesyłki wysyłamy firmą kurierską. Koszt przesyłki wynosi 25 zł.
  7. Czy jest możliwość wysłania przesyłki za granicę?
  8. Tak wysyłamy produkty za granicę. W celu ustalenia kosztu przesyłki prosimy o kontakt mailowy lub telefoniczny
  9. Ile trwa realizacja mojego zamówienia ?
  10. Zamówienia realizowane są do 10 dni roboczych.
  11. Jak będę informowany o postępach realizacji mojego zamówienia ?
  12. Na każdym etapie realizacji będziesz informowany odpowiednimi komunikatami wysyłanymi na adres email. Oczekuje na realizację Przekazane do realizacji Wykonane - oczekuje na wysyłkę Zakończone - wysłane (nr przesyłki) Aktualny status zamówienia można także sprawdzić w panelu klienta do którego dane są wysyłane w potwierdzeniu zamówienia.
  13. Czy farby używane do druku są bezpieczne dla mnie i mojej rodziny ?
  14. Wydruki są wykonywane w bezpiecznej technologii HP-LATEX. Stosowane farby są bezwonne i bezpieczne dla zdrowia. Produkty wydrukowane w tej technologii są przeznaczone do pomieszczeń mieszkalnych. Nie ma obaw przed instalacją produktów w pomieszczeniach, gdzie przebywają dzieci.
  15. Czy zamówiony produkt będzie dokładnie w takich kolorach jak na ekranie monitora ?
  16. Kolory na zamówionym produkcie mogą nieznacznie odbiegać od tych na ekranie monitora. Różnica ta może wynikać z indywidualnych ustawień ekranu monitora.